HIGHLIGHTS FRÅN "PÅ 2 HJUL"

När jag jobbade på MC-mässan "På 2 Hjul" i slutet av januari passade jag på att gå ett varv och spana in fina saker. Fotograferade (med min iPhone...) de saker jag anser var mest minnesvärda. Som ni ser är mitt intresse i stora snygga motorcyklar inte särskilt stort.


Denna skulle jag köpt om jag skulle köpt vespa idag. Sjukt ball.


Mest för pappas skull. Hur härligt ser det inte ut?


Möjligtvis denna.. Lite mer diskret. Lite mer lättmatchad...


Å kanske en sån här jacka till?


Påminner mig om Acnes skinnjackor från förra året. Sjukt snyggt med bältet längst ner, lite hängande.
Blev helt till mig av det perfekt slitna skinnet!


Min All time favourite skinnjacka. DENNA vill jag ha. På riktigt.


Fanns många snygga skinnjackor vill jag lova...


Till min vespa skulle jag haft en sån här hjälm. Helst silvrig.


Vem vill inte glida runt på en sånhär?


Diggade påsen. I Hjärta Uppförsbackar. Reklam för dedär cyklarna som har en liten motor som hjälper till i uppförs backar.


Riktigt snygga (och måååånga) plåtskyltar med olika motiv. Skulle köpt ett gäng om jag bara kommit på något bra ställe att hänga upp de hemma.. Kom fram till att det får vänta till nästa boende, som INTE är en hyresrätt. Där ska va så snyggt så, och där kan dessa nog passa..


Ballaste montern. En sån buss vill jag också ha. Bara för att den är snygg.


Skulle gärna haft en sånhär fondvägg hemma. Redigt snygg!

Just nu pågår Båtmässan 2012 på svenska mässan i GBG. Där har jag designat vår monter, OCH byggt upp den. Om ni ska dit: Gå gärna och spana in mässans grönaste monter! Där kan ni även tävla om att få en raceutbildning med Speedcats (Gokart på vatten), äta middag för 1500:- i mollösund på orust t.ex.

Imorgon ska jag till Jönköping över dagen för en mässa, och på fredag står jag på båtmässan. Sen har jag en LEDIG LÖRDAG. Sjukt. Kan inte tro't!

Later!

Lämna kommentar här!
Postat av: Ida

Den på första bilden alltså, tuff!

2012-02-08 @ 22:11:59
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0