SUNSHINE KEEPS FADING OUT, MY SUNSHINE

På g just nu är:
En massa jobb! Har vart fullt upp sedan jag kom tillbaka efter sjukskrivningen.
Jag springer som en galning. Hittills denna veckan har jag sprungit 15Km. Siktar på att snitta 2 mil/vecka.
Jag väger 6-7 kilo mer än samma tid förra året, så nu ska de bort! Operation: få på mig förra årets jeans har börjat..


Bild från Mars.. kanske 4-5 kilo sedan. Tror det mest var under sjukskrivningen det gick uppför... Ooops..

Lämna kommentar här!
Postat av: ELIN WIIK

Min kompis ska vara med i Idol ikväll och jag har lagt upp en video i min blogg när hon sjunger! Tänkte om du ville kolla! :)

2011-09-12 @ 17:50:48
URL: http://ewiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0