ON MY WAY FOR THE VERY FIRST TIME





Fransskjortan fick jag av mamma i födelsedagspresent. Den är köpt i Joshua Tree National Park i Californien. Älskar den. Tack mamma!

Dett inlägg är tidsinställt då jag vid detta laget sitter på ett plan på väg mot USA. Ska hälsa på min syster Malin, som jag inte sett sedan 17 Januari. Längtar så jag dör. När jag kommer dit kommer jag nog längta efter André mfl. så jag dör, men det är det värt!
16 dagar kommer spenderas i Saratoga Springs med omnejd, samt New York. Lovely.
Planet lyfte kl 06.30 imorse. När jag vaknar till liv i Saratoga imorgon slänger jag upp ett inlägg om läget.

Tills dess: Ha det bra här hemma i Svea!

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0