SAY IT'S VERY NICE, AND THEN YOU RUN




Hittade detta gamla inlägg som jag ännu inte publicerat!

Mina och Malins hemmagjorda pizzor vi gjorde i lördags innan jag åkte blev SJUKT goda! På de hade vi: Ost, tomatpuré, mozarella med basilika, champinjoner, parmaskinka, färska tomater, pesto och så toppade vi med parmesan.. FASIKEN så gott det blev!

Nu ska vi bort en sväng till shoppingcentret här i Vegas, och sen ska jag lägga mig vid poolen!



Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

jaaa jäklar så gott de va! Å va bra du verkar ha de! ja e sjukt sugen nu men om mindre än ett år får jag också ge mig iväg=)=)

Tänkte bara säga att jag har storlek 3,5 på converse och inte 4... tror bara de e här hemma jag har 4 för de mamma köpte e 3,5... ok! ha de fortsatt bra!

2010-03-30 @ 08:57:17
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: Emma

Ser ju skitgoda och fina ut!

2010-03-30 @ 10:47:28
URL: http://modenessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0