NEVADA & ARIZONA


Igår på Golden Nugget i Laughlin, Nevada. Linne från Forever 21, Kjol från Indiska!

Idag har vi kört från Laughlin, Nevada till Williams, Arizona! Och dessutom har vi vart och sett underverket Grand Canyon! SÅ JÄKLA GRYMT!!! Bilder kommer...

Ska ner och ta ett dopp i poolen nu, sen sova! Ps. Poolen är inomhus, då det är KALLT ute och SNÖ! Trodde aldrig jag skulle få se snö på resan, men Williams ligger så högt över havet att det faktiskt ligger snö här.. Och jag som lämnade mina byxor i Palm Springs... =( Aja. Imorgon åker vi som sagt vidare. Förhoppningsvis till lite varmare klimat!

Ne nu drar jag!

Later!



Lämna kommentar här!
Postat av: jenny

älskar kjolen, var det längesen du köpte den?

2010-03-28 @ 17:28:48
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0