YOU'LL NEVER GET TO HEAVEN IF YOU'RE SCARED OF GETTING HIGH





Tröja: HM
Shorts: Berschka (Nice)
Halsband: Indiska
Converse

Såhär såg jag ut en dag förra veckan. Glömt när exakt!

Igår fikade jag med bästaste Cathrin efter jobbet! I borås, eftersom det är där hon bor och jobbar. Kikade lite i affärer först, då Cathrin var ute efter en cardigan, och jag ville som vanligt "bara titta". Kom hem med en långkjol och en tröja. Visar er en annan gång! Käkade iaf kycklingsallad och drack kaffe innan jag runt 19.30 åkte hemmåt Malin och GBG. Kom "hem" för första gången sen i torsdags morse, så jag hade en del att packa upp och fixa. Somnade kl 22, efter att ha målat naglarna i ett nytt blått lack från HM! Visar sen!


Efter jobbet idag ska jag och Malin rensa i garderoberna, och försöka få in mina kläder så gott det går. Behövs verkligen, då mina kläder hänger på galgar utanför garderoben just nu......



Lämna kommentar här!
Postat av: jennifer

Snyggt!! :)

2010-08-17 @ 16:45:02
URL: http://jenniferjensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0