IT'S NEVER TOO LOUD






Blandade bilder från Midsommar i Tylö!

Helgen har spenderats i Stockholm, Södertälje och Hindås! Jobb i Sthlm och södertälje, och fest och sol i Hindås. Nu är jag hema i Skene och kollar på Fotbollen. Vet inte vem jag vill ska vinna.. Kanske Holland..? Ja, jag tror det...!

För övrigt är det vääääldigt varmt och fuktigt i luften. Man svettas vid minsta ansträngning. 31 grader kl 12 i Hindås. Inte illa!



Lämna kommentar här!
Postat av: C

Heej!

Synd med mormor.. Men jag kan förstå henne också. :) Mamma får leta vidare. Ja, jag fikar gärna imorgon. Hoppas bilen klarar sig då bara! Meddela bara när du är här och vart jag ska möta dig, så fixar jag det.

Hörs! Kram

2010-07-12 @ 08:22:32
URL: http://blottbart.blogspot.com
Postat av: Esneralda

Jaaa jag älskar den också! Nu längtar jag lite till hösten :P så att man kan använda dem :)

2010-07-12 @ 09:26:03
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0