VENICE BEACH




Idag har vi varit på Venice Beach i Santa Monica. Det är mitt fjärde (tror jag) besök på denna plats och jag gillart! Sjuka människor, billiga souvenirer och kläder, nära till GRYMMA shoppinggator (2nd och 3rd promenad) etc etc!

DOCK var det värre att ta bussen dit än vi trodde. Tog oss ca 2 timmar dit och 1,5 hem... Bussen stannade var 100:e meter ungefär! LATA människor i LA som måste ha så täta hållplatser! Klarar dom inte av att GÅ 300 meter ens?? Aja, vi löste det iaf och fick ätit god mat och sett det mesta innan vi vände mot hotellet igen.

Imorgon ska vi ta oss upp till observatoriet (Griffith Observarory) och kika på den fina utsikten över LA! Annars ska vi bara slappa och ligga och sola vid poolen.

Nu ska vi dock SOVA. Klockan e kvart i 12, och vi ska käka frulle 9.30 imorgon! DÅLIG hotellfrukost btw. Inte ett pålägg, ingen bacon och blaskig juice....

Later!



Lämna kommentar här!
Postat av: simone

Hej fina linda, allt väl? Helt underbara foton! Själv mår jag grymt bra, ska äntligen få lite ledigt från jobb idag och trycka i mig påskmiddag och godis med släkten ;D

2010-04-03 @ 10:22:00
URL: http://fattybom
Postat av: hånny

Jagvet! jag har en taktikl och tror stenhårt på en plats... segt baar att då sticker jag typ 2 veckor efter du kommit hem... HAHA vi får väl se....



Ja hon tackar och kommenterade på att de va de enda då såg.. västen..hihi



Missa inte trumcirkeln på söndag på Venice Beach eller griffith! Riktigt bra stämning där..=)

2010-04-03 @ 15:41:16
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0