OWL AND CONVERSE






Dagen detaljer. Ring köpt i USA på "Wet seal" eller Forever 21. Kommer inte ihåg vilket, köpte så många! =)
Strumpbyxorna är från Bikbok, och örhängerna från en liten smyckeaffär i Los Angeles. Nagellacket är från Wet 'n wild, som jag för övrigt anser gör de BÄSTA nagellacken!

2 och en halv timma kvar på jobbet! Efter ska jag nog inviga mina nya löparskor med antingen en löprunpa eller powerwalk. Trodde aldrig jag skulle säga det men jag LÄNGTAR efter att träna och springa och svettas! Har SÅ dåligt samvete över hur dåligt jag åt i USA och sååååå mycket skräpmat och onyttigheter. Nu är det slut på det! Sallad till lunch både igår och idag och efter jobbet: Tonfisksallad med ägg...



Lämna kommentar här!
Postat av: Esmeralda

taack! Åh, ringen var ju så himla fin! :)

2010-04-15 @ 18:58:05
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0