DON'T SHUT YOUR EYES, THERE'S SO MUCH MORE TO SEE





Jacka: New York Company. Skjorta: Gina. Linne: Forever 21. Skärp: HM. Shorts: Levis. Skor: Converse. Väska: Second hand.

Dagens bilder är lite suddiga. Inte riiiiktgit vant mig vid min nya kamera... Måste lära mig självutlösarinställningarna lite bättre...

Iaf. Förvånadsvärt lätt att gå upp imorse kl 5 faktiskt! Känns helt OK att vara tillbaka på jobbet, men längtar ändå till helgen. Imorgon ska jag, Malin och Helena hänga i stan å ha det gött, på lördag ska jag jobba, sen grilla i Borås med våra kära vänner Martin och Cathrin. Ska bli väldans trevligt! Årets första grillning!

"Dagens detaljer" kommer lite senare under dagen!



Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0