Verkar bra idag!

Idag har jag hittills inte känt mig sjuk! Kännde kanske liiiite i magen imorse, men tänkte att det släpper om jag bara kommer igång med att äta frukost och jobba! Och det gjorde det! Hoppas det funkar även efter lunch idag. Igår va det ju bra fram tills kl 1...

Malin ligger iaf hemma med halsfluss, men är på bättringsvägen! Hoppas hon blir bra snart! Har legat sjuk sen i söndags stackarn! KANSKE ska hälsa på henne sen kanske, men har annat jag BORDE göra... Läsa och städa, och laga mat typ.. E stökigt i lägenheten nu efter igår så jag åt, jobbade och bloggade i soffan hela kvällen utan att plocka undan. Dessutom e jag SJUKT sugen på att röja bland mina skor, och hämta upp vinterskorna från källaren, så att vi slipper TRYCKA in allt i garderoben och snabbt stänga dörren inna det trillar ut igen... (Bokstavligt talat så måste vi göra så i hallen nu...)

Fortsätta jobba nu! Lunch om 30!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0