Update 090929

Igår efter jobbet åkte jag till Allum! Köpte lite smått och gott! Bl.a. en svart halsduk (sån man trär över huvudet), en ring, ett par örhängen, ett genomskinligt paraply (som jag upptäckte va trasigt när jag kom hem....=(), ett par leopard- leggins och en svart gosig oversize- mössa! Skulle gått till HM och köpt dedär zebra- legginsen jag länge velat ha, men hann inte dit! Drog ut på tiden på glitter där jag hade VÄLDIGT svårt att välja vilken ring och vilka örhängen jag skulle köpa... haha! Tills lut blev det en silvrig stor ring som är som en rekrangulär nit, och ett par ljusgråa runda strassörhängen. Visar bilder ikväll/imorgon eller så!

Nu: JOBB

more later



Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0