Seg

Vet verkligen inte vad jag känner för att göra..... Struntar nog i gymmet iaf.. Ska ju springa halv 7 imorgon bitti, och eftersom jag har en halvtimmas extra marginal innan  jag börjar jobba imorgon, så kanske jag rentav springer 2 varv! Förra gången jag sprang på morgonen efter jag gymmat på eftermiddagen dagen innan så gick det JÄTTEsegt... Va riktigt jobbigt att springa då... 
Iaf.. Vet inte vad jag känner för: Plocka svamp, plocka björnbär, sy leggins, göra äpplepaj och björnbärspaj.... 
Måste handla i vilket fall, så kan ju lika gärna köpa pajingridienser också och göra paj, så e de klart sen! 
Aja.. ska iaf byta om från myskläder, och röra mig mot affären! 
more later!
-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll (:

2009-09-03 @ 20:13:23
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0