Oplanerad sovmorgon

Idag vaknade jag kl 07.05!!! Insåg på sturt att jag alltså INTE skulle hinna träna... =( Får la åka med A och hans bror och träna efter jobbet istället.. =) Va dock RIKTIGT skönt att vakna så "sent" och kunna göra sig iordning hemma! Hann ju till och med kleta på marcara idag! haha!

Drömde massa konstigt inatt! För det förstadrömde jag att jag tappade bort A, när vi va i Sthlm... Min mobil paja eller dog eller nåt, och jag hade inte den blekaste aning vart jag var eller vart A var! Stog och grät och försökte få folk att hjälpa mig, och låna mig en telefon så att jag kunde ringa honom, men alla tyckte jag va jobbig, och bara skrattade åt mig... Till slut fick jag syn på honom på ett torg, och vi sprang mot varandra som i en film! Vaknade av att jag grät i sängen! haha!

Andra drömmen handlade om att vi va fångade på 2 st stora fartyg.. Vi va flera hundra per fartyg, och jag och A va på olika båtar. Jag hade på ngt sätt lyckats ta mig ut från "hytten" där alla var fångade, och bekantat mig med den blodtörstiga vakthunden.. (som inte va så himla bra vakthund...) Jag började smida planer att förgifta kaptenen (som hade 2 pistoler) och sedan ta över båten och släppa alla fria! Sen vaknade jag!

Jaja! Nu e de frukostrast!

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

Insåg du de på "sturt" hahahhaha!!!!!!!!

2009-09-03 @ 10:11:40
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0