Gooomorron gomorron!

Strååålande dag att fira 3 år på!=) varmt ute, och jag känner mig pigg och glad!

Sprang kl 07.00 imorse! Dock bara 2,5, men ändå skönt! Packat ombyteskläder för efter jobbet, och tagit med plattången såklart! =)

Igår:
Åkte hem till Sara efter jobbet, och kollade lite på grejer hon köpt i Ullared mm. Sen åkte vi för att hälsa på Anna, men det visade seig att hon jobbade... =( Så vi åkte tillbaka till Sara. Kl 19 va det middag! Pannbiff, stekt lök, sås och potatis och äpplepaj till efterrätt! GOTT!!! Sen kollade vi på Idol! Kl 21 åkte jag och Sara hem till mig i  varsin bil. Vi kollade på en ganska dålig filmpå Canal + och sen åkte sara hem vid kvart i 23... Mysig dag! Trevligt att träffa Sara! Blir ju inte så ofta.... =(

Nu ska jag sätta igång här!

more later

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0