Förkylning på g?...

Imorse när jag gick upp för att springa med Malin kände jag av att jag hade lite lite ont i halsen, men tänkte ändå att; jag testar att springa. Känns det inte bra går jag istället. Men det känndes faktiskt bra, och jag sprang hela vägen... DOCK känns det lite sämre nu. Näsan rinner och jag har en såndär typisk förkylningskänsla i hals och näsa.. Tog just 2 panodil. Hoppas de hjälper! Ska iofs ändå bädda ner mig i soffan och pyssla/plugga idag! Ska göra en STOOOOR kopp te när jag kommer hem också!

more later

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: FEBB

OH NO! men jag får passa på att vara glad så länge jag är där! :)

2009-09-21 @ 19:55:28
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0