LESS

E så less på hela den här handledshistorien så ni kan nog inte fatta... Orkar inte skriva mer om det än att: Jag kommer att opereras senast Februari, och sen eventuellt en gång till senare under nästa år... FY FAN.

Så de va de! Nu e jag iaf på jobbet! Har druckit kaffe, så nu är huvudvärken borta, och börjat hugga in i JOBB! Idag ska jag göra ett presentkort till en person i Norge som vunnit en tävling vi körde under sommaren! Kul! =) Sen blir det väl allehanda sysslor... =)

Här är två bilder från Igår på McDonalds- mat och söta Helena!


Efter jobbet idag ska jag antingen: 1) jobba över, sen hämta tyg hos Helena, och åka hem och börja sy hennes tunika. 2) Åka till Helena och hämta tyg efter jobbet, sen åka till mormor och där äta middag med henne och Malin, SEN åka hem och sy...

Så vad tycker ni?? JOBBA ÖVER eller MIDDAG MED MORMOR??

more later






Lämna kommentar här!
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

åh länge sen jag åt på mcdonalds!

2009-10-08 @ 11:19:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0