Avskedsmiddag

Är hemma hos mamma och har: Lagat pannbiff och potatis mm. Gjort äpplepaj, kollat på idol och ätit maten och pajen, sen gjort 2 armband! Allt i sällskap med Mamma, och mina två systrar Emma och Malin! Dom köpte varsitt armband av mig och va med och pekade ut hur som ville ha det! Blev GÖRbra!!

Ska nog gå och lägga mig snart! Imorgon e de jobb hela dagen, sen mys på kvällen. Lördag är det jobb och sen ska vi (antagligen) på Marcus och Mikaels (VI2) sista spelning ihop! Sorgligt!! Tror det var i Borås..

Oj, nu planerar jag alldeles för mkt i förväg! Siktet nu är: Var på jobbet senast 8 imorgon och hämta frukostbröd på vägen!!

Ska borsta tänderna och byta om nu! ÅÅÅ va skönt det ska bli att krypa ner!! Bland det bästa som finns är nog att SOVA!!


Lämna kommentar här!
Postat av: Anonym

godnatt :)

2009-10-01 @ 23:35:15
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Hånny

Spelningen är i Bollebygd och vi ska till Therese innan! Tacos-knyt! jag kör antagligen,....

2009-10-02 @ 09:33:30
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0