I'M A WINNER

Har gemensam frukost på jobbet varje Fredag, då vi får mackor mm. och får information om resultat mm.
Vi har även ett avvikelsehanteringssystem, där man skall rapportera avvikelser och förbättringsförslag. 3 st får "pris" för att ha använt systemet på ett  bra sätt, och rapporterat saker som lett till förbättringar.

JAG VANN! Jag var en av de 2 som fick 2 st biobiljetter och min kära sambo kammade hem STORVINST! Fick en bonus på x tusen kronor för att han uppmärksammat ett väsentligt och stort problem i produktionen.
Grattis till MIG och grattis till ANDRÈ! =)


Jag e glad! Nu ska jag gå å se New Moon!!





Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

eller New Moon eftersom Twilght inte går på bio...

2009-11-06 @ 10:22:21
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: Mariann

Grattis till er båda. Jätteroligt

2009-11-07 @ 15:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0