Mätt som en.....

Ja, då har man tryckt i sig 2 mackor med ost och skinka och grönsaker! VA hos tandläkaren imorse, så jag fick inte äta inan kl 9, och passande nog bjuder ju jobbet på frulle på fredgar kl 9!! =) Tog 2 hela mackor å en koppa kaffe! Så nu e jag mätt!

Igår blev det solning en timme efter jobbet på mammas altan, sen tvättade jag min lille bil litegrann, och sen bar det av ner till lestrups! Där blev det, efter montering av grill, 21.00 dags för mat! Hade inte ätit mer än en knäckemacka sedan lunch! Va DÖhungrig! Men gott blev de! Lax, coleslaw och grekist salald! Mmmm!!

Sen åkta jag hem runt halv 11, och satt lite å drac mineralvatten å bara njöt av att de fortfarande va varmt ute, på balkongen med André (som fick lov att sluta lite tidigare igår, så han va hemma när jag kom hem...) Riktigt skönt och mysigt! Sen blev det sängen kl 00.00 ungefär...

Idag väntar Sverigematch, antagligen på en uteservering i stan (Larsas idé, och André hakade på.. (!!!!)) Trevlig!! MEn imorgon ska vi städa aspen tidigt har vi sagt, för att kunna utnyttja soltimmarna till max!!

Nu ska jag ringa bulken!


Ny fin motorhuv!! OCH ren bil!


Malin och hennes arbetskamrats hund: Wille!


Ellinor bevakar medan Jonas och Lars monterar grill...


1. Lars lagar god mat!
2. Tillbehör till vår efterrätt.... (som jag och Malin inte hann smaka...)



Malin fotar Wille

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0