Handledshelvete!

Fan också.... Kände att jag hade ont i handleden igår efter jobbet... Tänkte att det var att jag överansträngt den, och tänkte inte mer på det. Sen, efter gymmet, gjorde jag testet: höll still handen med högerhanden, samtidigt som jag försöker vrida handleden, för att se om "knölen" sitter fast eller inte. Det gjorde den INTE! Jag kunde röra på den så som jag kunde innan operationen.... Detta innebär antagligen att jag kommer få operera min jävla helvetes handkled en FJÄRDE gång!!! FAAAN!
E helt uppgiven. Varför kan den inte bara bli bra!?!?!??! Min läkare har sagt att ALLA han opererat för samma sak förutom, en endaste, har rehabliliterats bra, och inte fått några som helst problem.... (den stackare som hade fått problem hade tydligen burit en tvättmaskin 4 månader efter operationen.... smart....) OCH så har vi mig då!!!! På mig har de misslyckats 2 gånger med samma operaion! VARFÖÖÖÖÖÖR?!?!?!??!??!?!?

Nu ska jag upp och äta frukost... Bara druckit en kopp kaffe idag. E ashungrig... Sen ska jag in och läsa malins blogg!


Nu har jag oooont i handleden!
Ärret har inte ens hunnit ljusna!!! Helvete!


Insidan av handleden har blivit sådär blå igen som den va innan operationen....

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

Skojjar du Linda!? Helt åt helvete ju! e du säker....??? du kaaan ju bara inte ha sån jävla oflyt!!

å jag som tyckte jag hade problem med halsont å ont i höften...

2009-06-16 @ 11:44:42
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: Babby

A, ja vet. De e helt sjukt. Blir förbannad! Fattar inte heller varför! Jävla skit...........

2009-06-16 @ 14:56:30
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Fy faan!!! Det var verkligen inte roligt. Hoppas doktorn har nåt bra att säga.. Håller tummarna!

2009-06-16 @ 15:32:15
Postat av: Babby

Ja, de e rent ut sagt för djävligt!! Men KUL att du läser min blogg!!!! Nu blev jag nästan jätteglad igen =)=)=) !!

2009-06-16 @ 16:20:15
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0