Grattis MALIN!!!

Vill inleda med att gratulera min fantastiska syster Malin på sin 24- års dag! Grattis grattis!!
Ser fram emot våran fika/middag i stan sen! =)

Jaaaa, vart ska jag börja... Efter jag skrivit inlägget i lördags, bestämde jag mig för att jag INTE ville åka emd André ner till Varberg. Kännde att jag antagligen inte skulle ha så himla roligt, eftersom jag inte kännde någon (utom André och Larsa), och dessutom hade vi ingenstans att vara eller sova... Helst av allt ville jag gå ut i GBG med Malin mfl. Men Malin hade gjort klart för mig att hon INTE tänkte gå ut! Hon va dödstrött från Fredagen, och hon va så hes att hon lät som en man när hon pratade.... I vilket fall som helst åkte jag hem till mamma... Tänkte att jag kan väl käka midsommarmat och dricka vin där, så får vi se om någon känner för å gå ut...!

Till slut ringer Malin, på väg hem från Smögen, och säger att Marcus hade frågat om hon ville komma in till stan! Hon hade sagt att jag också va sugen, så hon sa att jag och hon skulle komm!!!!! =)=)=) jag bytte om illa kvickt, sminkade mig etc. Sen kom Malin, dushade, sen åkte vi vid 10- 11 tiden! Göött! Mötte Mackan, Per, Peter å massa fler på Ferellis, och sedan drog vi vidare till Rose and crown. Där tyckte gubbarna att de va för dött, så de ville gå in på nivå istället... Malin, Peter och 2 till bestämde sig då för att dra sig hemmåt. Och Malin sa att jag skulle ringa när jag ville åka hem, så kom hon och hämtade mig.... Gick med resterande folk (bla. Per och Marcus) in på Valand (då Nivå va smockat) och va där i ngn timma. Sen blev det til att sova på Peters soffa/golv, då Malin inte orkade köra.... =)

Min PANIK över att sitta hemma BÅDE midsommarafton och midsommardagen var förgäves med andra ord! Kännde att botten va nådd när jag satt hemma hos mamma och åt jordgubbar och kollade på en film med Harrison Ford...... Men allt löste sig ju till slut till det bästa!

Igår va de kalas hos mormor! Mormor fyllde 81 igår, och Malin fyller 24 idag, så dom slog sig samman och bjöd hem släkten till Rya! Trevligt trevligt! Stannade där till halv 6!!! (va där kl 2) Sen åkte jag med malin till mamma, och vi kollade på vänner och drack Te! Sen bar det av hemmåt kl 9, och bums i säng.... Skulle solat solarie idag innan jobbet, men av ngn anledning vaknade jag 20 minuter för sent, så det var bara att klä på mig och åka till jobbet istället... Jaja.. Ska tydligen vara bra väder hela veckan, så hoppas jag kan få liiiite färg iaf! =)

Nu ska här jobbas!

(Hade bara 2 bilder som va värda att lägga upp från mobilen... Malin har helgens bilder på sin dator.....
Kommer kanske senare!)



Här är födelsedagsbarnet! (Togs efter Sofias student i slutet av Maj!)



"Utsikt" från balkongen söndag morgon! Gött väder! men det varade dock bara i någon timma....


Såhär ser jag ut idag! Köpte linnet från Rowells.. E lite stort och väldigt kort med dock VÄLDIGT somrigt! =)


Här har vi min lilla pingvin som tittar fram i byxkanten, och mina nya skor! Ganska goa faktiskt....

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0