Fortfarande Måndag....

Tjabbalabba igen....

Nu är klockan 15.18 och jag sitter återigen på mitt kontor. Har sprungit runt å grejjat ganska mkt idag.... Ska ut till marknadsförrådet om 2 minuter igen och röja!
Min lunch blev lite improviserad.... Jag gick en promenad på ca 15 minuter, sedan såg jag fram emot min gooooda gryta! MEN då upptäcker jag att jag endast tagit med mig sallad, tomater och en avokado! Glömt köttet!!! Faan! Så de fick bli sallad med pesto, och en macka med avokado..... Åååååå.. Jag som ville ha fläskfilé.... Får väl äta det när jag komemr hem...

Efter jobbet ska jag och André åka till gymmet! Riktigt längesen jag va där, och ännu mer längesen jag och André va där ihop! Ska bli riktigt kul! =) Hade tänkt att verkligen komma igång med träningen nu när den värsta ruschen på jobbet e hyfsat över... Ska iaf träna 2 ggr i veckan minst, OCH springa på lunchen ca 2 ggr/vecka... DÅ e jag nöjd! =)

Nu ska jag jobba!

Christine, Jens, Margret och Ola sitter och solar oss på frukost- rasten..
Christine, jens Maggan och Ola solar sig på frukost-rasten!

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

Jaaaa träna kanske man kan hinna me! Härligt...ska me hänga i nu! Bara 4v kvar till seegling! beachbodyn ska på!

2009-06-15 @ 16:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0