Första blogginlägget!

Tja!

Sitter på kontoret nu å facebook- chattar lite med Malin (syrran)! Har precis druckit upp mitt kaffe ur min nya fina Linda- mugg som jag fick på bad-taste festen i lördags! Den funkar bra! =) Malin fick en likadan (fast det stog Malin på...), undra om hon tagit med sig den till sitt jobb....????
Festen i lördags blev extremt lyckad!!! Inget som gick dåligt alls! Alla utom typ 2 va utklädda och hade följt temat mkt bra! Vill ge en eloge till alla som kom och va så himla fula! Bra jobbat!
Nu e de en timmes jobb kvar, sen e de lunch! Får nog bli en liten prommenad i det fina vädret inann jag äter. Är inte så hungrig.... Däremot har jag gooood mat med mig idag! Fläskfilégryta med karl-johan svamp- creme fraiche och timjan! Mumma!

Nu ska jag fixa lite DK- papper, och så ska jag försöka klura ut hur man fixar in bilder till bloggen! =)

Bye bye!

Här kommer lite olika bilder! Först från Bad- taste festen!


I Provrummet på Myrorna- järntorget
Mina byxor till festen, i provrummet på myrorna- järntorget

Ett par Byxor jag provade på myrorna på järntorget inför festen....
Ett annat par byxor jag provade.. Valde dock de gröna.....

Denna bilden tog vi strax innan att folk kom....
Jag och Malin innan folket kom!

Emma- Crew! Innan gästerna kom!
Storasyster Emma posar innan gästerna kommer!

Jag, Malin, Tony och Hubbe va me på AW:s After Work å bowlade! Riktigt bra kort på Stekarna å brudarna! (som vi kallas)
Mitt skrivbordsunderlägg för tillfället! Tony, Malin, jag och Hubbe på After work med AW!

-babby


Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0