Det som är funnet......

Förklaring till rubriken: Va hemma hos mamma å skulle ha nåt i garaget. Hittade en påse med kläder som malin skulle, eller som hon iaf funderade på att slänga.... Jag tog halva innehållet i påsen (då det var fina grejer!) och tog med det hem...... Så idag har jag på mig ett utav linnerna jag tog... (se bild...)

Iaf. Igår åkte jag som bekant in till stan efter jobbet. Mötte Malin i Johannseberg, där jag även mötte (till min förvåning) Peter och Per! Sen givk vi och åt på JohanneBar. Blev en jättegod ceasarsallad med kyckling och bacon (dock lite för lite kyckling och bacon för min smak.....) Sen körde jag och Malin och parkerade bilarna lite "närmare" lägenheten...... Typ 15 minuter längre BORT än vi stog innan.... Men men. Tittade på lägenheten, jättemysig! Öppen spis å allt, jättebra läge, men som Malin säger: lite överpris...

Sen gick vi hem till Peter i 10 minuter, sen åkta jag hemmåt! Stannade till hos Mats och bytte motorhuv!! Nu kommer ingen känna igen min bil när de möter mig längre! Min motorhuv är numera HEL! =) Och INTE krockad och rostig! =) Jättefin!

Sen åkte jag hem, handlade mat, va hemm 5 minuter innan matchen började. Sen kom Natalie 10 i 9, och vi åt jordgubbar å kollade på matchen! Riktigt trevligt! =) Sen va de sängdags kl kvart över 11! Trött imorse.....

Idag (om Helena e på bra humör efter lunch (!!)) Ska jag och hon åka till Ullared efter jobbet! Ska vara i Skene hos tandläkarn kl halv 5, sen bär det av raka vägen! Ska bli kul!! (om det nu blir av dvs..) 

 
Per på JohanneBar


Peter på JohanneBar


Malin på JohanneBar


Jag


Funnet i garaget!

-babby


Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

jajaaa! mmitt student-linne=) Hoppas för din skull attd e INTE e min vita kjol du har på dig...inte ok i så fall!

Å btw jävligt snygg bild på mig från johannebar

2009-06-24 @ 10:42:25
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: Babby

Jajemen! Och NEJ det är mina vila-jeans!

Ja veet! Bred kanske...?

2009-06-24 @ 10:48:20
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0