Tylö

Nu e vi i Tylö (har vart här ett tag nu iofs..)

Klockan e nästan 22 och vi har startat grillen! 

Martin och Cathrin plockade upp oss runt kl 1. På vägen ner stannade vi och köpte glass, mat och så va vi en svöng på systemet. I halmstad stannade på på en GRYM pizzeria. GOTT! Åt en med champinjoner och ananas på! Sen åkte vi hit. Satt ute å löste korsord, slappae å drack lite cider. Sen gick vi å spela lite minigolf runt 8. Jag förlorade med 51 poäng (par = 50) Cathrin fick 41 och André och Martin delade på första platsen med 39 poäng var. Trevligt och KUL! 

Nu har jag å Cathrin suttit vid varsin dator i ca en timma sen vi kom hem, och inser att de e dags att fixa mat. Socialt.... =) André å Martin sitter ute å tjötar å dricker tror jag... 

Nu ska jag göra sallad!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0