SEMESTER!!!

Ja, då har man semester på riktigt då! Jobbade visserligen min sista dag på kontoret igår, men städade kagret idag, så de e först nu jag e LEDIG! Skönt!! Igår åkte jag från jobbet kl 16.00. Stannade hos Andrés föräldrar och fikade. Sen gav vi oss ut och plockade svamp!! Skulle egentligen kollat på bio, Med Fredrik i GBG eller själva i Borås, men vi orkade inget av de till slut. Plockade kantareller istället! Kom hem runt 8 med två korgar med kantareller! =) Käkade lite mat, sen kollade vi på film kl 22. 

Imorse gick vi upp kl 9 och käkade kantarellmacka till frulle! =) Jobbade till halv 2 ungefär, sen åkte jag till Andrés föräldrar igen, och där blev vi bjudna på varma mackor med kantareller och ost!! MUMMA!! Nu sitter jag i soffan i lägenheten och kollar lite facebook och så! Va knappt inne på nätet nåt igår, förutom sn som hade med jobb å göra... Ligger ju en hel dag efter med bloggen!!! Herregud! KATASTROF! ........... Har satt in en Paj (Rabarber och hallon) i ugnen! Ska åka till Hindås och grilla med Fredrik kl 19. Kanske blir bastu å bad me?!?!?! Kan ju alltid hoppas!! 

Nu ska jag kolla lite kläder på nätet, och fortsätta sy på en kjol jag började med för snart ett årsedan! 

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Leia

Ledighet är alltid skönt.

Hur är det? =)

2009-07-25 @ 18:15:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0