Ryggsmärtor, grill, bad och bastu!

Tjabbalabba!

Efter jobbet igår begav vi oss till Ica Hindåsen och köpte sallad och tillbehör till grillningen. Åkte hem till mamma och förberedde, och väntade på att Malin skulle komma och massera mig. Jag fick BRUTALT ont i ryggen på eftermiddagen på jobbet då jag packade lite marknadsmaterial (lätta grejor). Hade så ont att jag knappt kunde gå. Kännde mig som en riiiktigt gammal gammal tant när jag skulle försöka ta mig in och ut ur bilen! Ringde Malin när vi kom hem till mamma och frågade om hon kunde massera mig när hon kom hem,. och kolla va de va som va fel, hon sa ja! När hon kom så sa hon att vi skulle ta det hos Fredrik.. Vi åkte ner och grillade och gjorde sallad med Fredrik, hans syster och hans mamma. Sen åt vi och drack vin, ingen massage, sen åt vi paj,ingen massage, sen badade vi och bastade, ingen massage. Dock hade ryggen blivit lite bättre, men har fortfarande ont.

Jäääätteskönt va de dock att bada och basta igår! Helt grymt skönt i vattnet, och helt underbart att basta! Va längesen! =)

Va hemma runt halv 11, duschade av mig sjövattnet och somnade gott i mammas bäddsoffa brevid André! Gick upp kl 7 imorse, och hittade inte mina bilnycklar..... André hade kört igår, så jag trodde han hade tagit med sig nycklarna till jobbet.. SMAAART! Fick till slut ta mammas bil (som tur va hade hon gått till jobbet...) Och väl nere på jobbet konstaterar André att han hade gett nyklarna till mig hemma hos mamma igår... Inget minne av det, emn blir till å leta i mina väskor och påsar.... Hoppas jag hittar dom! Har nämligen INTE någon extranyckel! =)

Nu ska jag strax upp och käka frulle! LÄNGTAR! E aväääldigt hungrig.. bara druckit en kopp kaffe idag...

Idag blir de nog lunch ute eftersom varken jag eller André har mat med oss! Va längesen, kan bli lite trevligt! =)

More later...


Malin och sofia, Fredrik och Ann- Sophie



Vid matbordet!


1. Fredriks mini cooper
2. Malin och Fredrik hämtar ved till Bastun



1. Wille er med Malin
2. När vi gick tog Malin och Hanna över!


-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

det måste ske under ordnade former.. en muskelknut eller sträckning kunde jag urskilja men inget jag kan göra något åt på fem minuter... en sträckning ska dessutom inte masseras i akutläget.. säg en tid du vill (idag?) så ska jag ta fram bänken ok? om de fortfarande e aktuellt vs. Inge mer gnäll nu.

2009-07-07 @ 10:01:34
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: Babby

=) Mena inte ngt negativt alls! inte gnäll här inte! =) Ville bara dela med mig av gårdagen...

Ska plocka blåbär i Hindås efter jobbet idag, ska kolla m. André om vi kan stanna lite extra efteråt... E absolut aktuellt isf! Mailar dig/ringer sen!

2009-07-07 @ 10:31:13
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0