Rehab en vecka på jobbet!

Nu e jag tillbaka på kontoret! E ganska skönt faktiskt att varva ner efter en vecka av fest, sol och ohälsosam mat! Det känns inte så tungt att jobba när man vet att det bara är en vecka kvar tills man har semester igen! =)

Nu har jag vart å fikat å tagit en macka! Vet inte än vad som händer efter jobbet idag... Kanske blir blåbärsplockning, eller kanske gymmet. E väldigt sugen på att träna, men har ont i halsen och hostar massa, så de kanske inte e så smart.... Ganska skönt att bara åka hem (handla mat på vägen) laga lunch till imorgon, städa iordning lite hemma, slänga mig i soffan å kolla färdigt på sista säsongen av Sex and the City. Låter lockande! =)

E sjukt trött idag, men kände mig nästan utvilad igårkväll.... de e kontigt.. Snoozade så länge jag bara kunde imorse. Hade till slut en halvtimme på mig att göra mig iordning, käka, bädda iordning soffan (sov hos mamma, på hennes bäddsoffa), plocka ner och vika min tvätt som jag tog med mig och tvättade hos mamma, och sen vara på jobbet kl 8... De blev lite stressigt, men gick la bra! Har dock ingen lunch med mig, så blir nog att käka en sallad eller nåt. Antingen från Pizzerian eller Ica.. Sibyllas Ceasarsallad e ju ta mig fan den godaste som finns! (eller hur Malin..?)

Orkar inte skriva om seglingen just precis nu.. Gör de i ett eget inlägg senare! Måste ju jobba lite me!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0