regn.regn.regn

Jaa... de regnar å de regnar! Ganska skönt faktiskt! På 3- fikat ska jag nog ut å gå! Behöver lite frisk luft, och e ju alltid skönt å röra på sig!

Efter jobbet idag ska jag åka hem och äta, sen träna, sen packaoch åka till Malin. Hon ska massera mig idag! ! Yippie! Som jag längtat! Har fortfarande ont i ryggen som ni kanske förstår.... Fick sjukt ont i bilen på väg till jobbet idag... kunde knappt böja mig fram och byta kanal på radion!!

Malin ska gymma efter jobbet och sen baka paj till gubbarna på hennes jobb, så jag tänkte hjälpa henne med det! E lite av en expert på å baka paj nu ju, har ju gjort 2 st på typ en vecka! Tidigare i mitt liv har jag kanske gjort 2 st sammanlagt.. Så de går framåt!! haha!

Fick reda på en tråkig grej idag också.. André har haft dödsfall is in släkt idag, så vi får stanna till hos hans föräldrar på vägen hem å prata lite... Tråkigt, men sånt e livet...

Nu ska jag göra lite krediteringar! Å om 40 minuter e de dags för promenad!!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0