Morgon- cykling!

Idag inledde jag dagen med att åka till Corpus och gymma! Hann visserligen bara cykla i 20 minuter, och sedan köra lite triceps, men ändå JÄTTEskönt! Va där strax efetr halv 7 och åkte 5 i halv 8! va på jobbet 8. Jobbade till 9,s en va de frulle! Åt 3 st små mackor med havssaltsmör och grönsaker, ost och skinka... Gott! Åt en liiiiten tallrik flingor och banan innan gymmet, annars åt jag inget innan 9! Så det känns ganska bra! Idag blir det promenad på lunch, och en mealbar när jag komemr tillbaka....

Igår åkte jag hem till mamma och solade efter jobbet. Somnade på altanen i 1,5 timmar innan Malin kom, och vi gjorde sallad och gick ner till stranden vid kanotklubben och åt! Gott! Malin hade köpt jordgubbar me!

När vi ätit klart började det åska, så vi hoppade att bada och gick upp till Aspen och duschade istället. Sen fick mamma köra hem oss, eftersom det inte slutade regna!

Satte oss och kollade på 3 avsnitt Vänner, sen åkte jag hem!

Efter jobbet idag åker jag antagligen hem till mamma (kanske drar till Allum eller dyl. för att fördriva tid...) Sen kommer Malin hem kl 19.00! Vi har inte bestämt vad vi ska göra än, men jag är lite småsugen på å gå ut i GBG.... Får se, kanske blir Bio och lite uteservering eller nåt.... ??

Nu ska jag ringa bulkturen! (ingen utom Malin som fattar va de e.. De  e iaf tråkigt, men måste göras!)

Bye!


Fint i backspegeln på väg hem!


Middag på stranden!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0