Hemma igen

Nu e vi hemma i lägenheten! 

Åt frulle och dracka kaffe. sen packade vi i stort sett ihop våra grejer, städade lite och åkte hemmåt! 

Slappar lite nu, andré kollar på fotboll och jag har lagt in bilder från min kamera! Hittade massa roliga bilder! Ska slänga upp några här och nu från vår Tylösand- vistelse!

Löser korsord


Minigolf


Fika i Halmstad




Nya skjortan, Felvänd bild såklart!


Middag!



-babby


Lämna kommentar här!
Postat av: Anonym

fin blogg:D vet inte varför jag gillar den men...hehe:) ska vi lägga till varandra i bloglovin?:Djag tycker de ialf;)(om du nu har det) / http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-07-31 @ 22:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0