Converse

Har bett min mammas man Phil, som bor i Californien, köpa med sig två par converse till mig nästa gång han kommer! Förra gången köpte han med sig ett par svarta höga, och jag älskar dom! Så denna gången ska han få köpa med sig ett par låga blå och ett par höga vita! Kommer använda dom minst lika mkt tror jag!! 


Allstar Low, Navy


Allstar Hi, White

Det bästa är ju såklart att dom kostar hälften så mkt jämfört med om man skulle köpt dom i Sverige! Gött!

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Anonym

fin blogg:D vet inte varför jag gillar den men...hehe:) ska vi lägga till varandra i bloglovin?:Djag tycker de ialf;)(om du nu har det)



/ http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-07-30 @ 23:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0