090723

Regn å trist idag.... Blä! Kan de inte bli fint väder igen dårå!!! Det kan väl åtminstonde vara fint i helgen så man kan åka till havet eller nåt...?!??! Blir det inte fint väder snart känns det som att sommaren är över typ... Men de e ju trots allt bara 23 Juli!!!

Igår åkte jag hem efetr jobbet och stannade och drack kaffe på lundsberg. Åkte hem sen och gjorde fajitas! de va jätte gott med ACK så starkt! De visste jag inte.... Får nog krydda lite svagare nästa gång... =)

Sen drack vi kaffe och jag sydde klart min klänning (som jag bloggat om alldeles nyss)... Blev bra till slut! Nu väntar jag bara på ett tillfäller när jag kan abnvända den!

Efter kaffe å klänning å lite städning blev det film kl 21.00! Red Dragon gick på 6:an. vet att den e asgammal, men den e riktigt bra! Och Norton e ju ganska go att kolla på me... =)=)

Nu ska jag käka frulle om några minuter!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0