090721

Igår blev en extremt lugn dag efter jobbet. Kom härifrån vid 16.20. Hämtade tvätt hos mamma och åkte hem. Stannade på Willys i Skene och handlade massa mat! Handlade bl.a. korv (tjocka grillkorvar) som jag gjorde en gryta av sen tillsammans med massa rotfrukter. Har ALDRIG sen jag blev tillsammans med André köpt ´hem korv! Han äter inte det, och jag har anpassat mig. Men på seglingen, när vi åt korv med bröd, upptäckte jag hur gott de faktiskt e med lite korv ibland... =)
Efter jag hade ätit (och kollat på 2 avsnitt av Sex and the City) städade och röjde jag i lägenheten! Bl.a. packade jag upp all packning från seglingen, städade, skurade köket.. Sen satte jag mig framför Tv:n igen och kollade på ytterligare 2 avsnitt av s.a.t.c. samtidigt som jag spanade in kläder på La Redoute.se =) Mkt fina grejer!

Gick och la mig kl 23.00 och hade svårt att somna... Hade ont i ryggen och rethosta... E ganska trött idag! Ikväll, sent ikväll kommer min älskling hem! Han har vart i Visby och hälsat på en kompis som han va i Afghanistan med. Åkte i söndags morse, och jag saknar honom MASSOR! Längtar tills ikväll!!!
Igår köpte jag bl.a. fajita kryddmix och kyckling! Tänkte göra Fajitas (kycklingtacos) imorgon kväll till mig och älsklingen. Har aldrig provat det, men vi båda älskar kyckling, så de komemr nog bli dögott! Ngn som provat innan?

Har asont i ryggen... Jävla fan också.. Gjorde inte så ont när jag gick upp imorse, men när jag satte mig i bilen bölrjade det nästabn göra ont med en gång... Och efter en arbetsdag har jag riktigt ont! Tror jag får mer ont av att sitta ner, vilket inte e så bra då jag jobba på kontor, och mesta tiden sitter framför en dator.... =( Aja. När Malin och jag har tid, ska hon få massera mig så jag blir av med skiten ngn gång!!

Nu ska jag jobba! mer sen!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0