AND SO THE LION FELL FOR THE LAMB.



För några dagar sedan bakade vi massor med pepparkakor hemma. Designade även mitt alldeles egna pepparkakshus! Tråkigt att köpa färdiga delar!
Igår monterade vi huset, och NU ser det INTE fint ut, men med alla dekorationer som jag ska ösa över det idag kommer det att bli LJUVLIGT!

Visar sen!

Om 1 timme ska jag till frissan och fixa mina slitna toppar, och jämna till det lite. Sen hem och dekorera pepparkakshus, sy en t-shirt eller två, och sen packa... Imorgon läggs jag in på Sahlgrenska för övernattning och operation. USCH! INTE KUL!

Wish me luck!





Lämna kommentar här!
Postat av: Cathrin

Lycka till gumman, hoppas verkligen det är sista gången nu!! Håller tummarna för dig. Kram!

2009-12-08 @ 16:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0