Utflykt!

Åkte till Visko! Köpte mig ett par Viking gummistövlar! Riktigt nöjd! Hade inga gummistövlar, har faktiskt inte haft det sen jag va liten, och mamma köpte et par röd-gul-blåa!  A köpte lite småbös och skosnören. 

Sen åkte vi vidare till Märkesoutlet för att kolla om dom hade en grej där som vi skulle köpa till A:s bror (som fyller år snart) Men istället hittade vi en annan sak som vi köpte! 

Sen va vi sugna på fika. A:s mamma hade tipsat honom om ett café i Hyssna, men det hittade vi inte, så vi åkte till Sätila av alla ställen, och drack kaffe och tryckte i oss äpplepaj resp. chokladmuffin. På vägen dit stannade vi till på en utsiktsplats och kollade på utsikten!

Sen åkte vi hem, och nu kollar A på premiere League (som började idag) och jag bloggar lite innan jag fortsätter med mitt halsband. 

Skulle velat göra ngt idag, men e rädd för att få bihålsinflammation pga min förkyldning som aldrig släpper. E så tät i näsan att det värker ner i tänderna när jag går. Jättekonstigt, men så e de... Ont i huvudet me. E bjuden på Kräftskiva, men som det känns nu e de nog inte det bästa att gå dit! 

more later!

Fick användning för skjortan redan idag!


MMS:ade till MAtil och frågade vilka. Fick svaret: "Ey! Kvinna! Svarta för fan!" Så dom fick det bli!





-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-15 @ 18:43:05
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0