Ullared!

Imorgon beger jag mig till Ullared hade jag tänkt! Försåker få med mig Helena eller Fredrik! Fredrik har jag iofs redan gett upp hoppet om... Han va ganska tydlig i at Ullared inte va hans grej riktigt.... =) 

Helena skulle kanske med. Hon har sagt till Malin (ej min syster) att hon ska åka med henne när hon och hennes mamma åker. och dom ska åka imorgon ELLER Tisdag. Åker de imorgon kanske Helena åker med mig dit, å så sammanstrålar vi med Malin å hennes mamma vid ankomst! DET tycker jag låter bra!! Väntar på ett samtal nu bara.... Om Hellis däremot ska åka med dom på Tisdag, så tror jag faktiskt att jag kanske åker själv..... =( 

Kanske kan åka och hänga med Fredrik i Hindås imorgon och åka till Ullis på tisdag istället... Men jag e SÅ otålig! Har jag bestämt mig för att jag ska göra nåt, så vill jag göra det NUUUUU!! =)


Hoppas inte på en sån här kö imorgon....

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0