Spar-tips: Byta- garderober

Hej!
Igår jobbade jag ju mellan typ 10 och 2. Helena, Jag, mamma och Malin. Helena Malin berättade om en SMART grej hon fått nys om! Istället för att köpa nya kläder (som ag gör ALLDELES för mkt/ofta) så kan man BYTA kläder med varandra då och då! Vi pratade lite löst om att jag, Malin och Hellis skulle ta en dag då vi åker hem till varandra och byter kläder! Jag har MASSA kläder som jag inte använder, men som är snygga! Varför ska dom ligga och skräpa i min garderob när någon annan kan använda dom!?!?! 
Denna idé e antagligen inte NY, men jag tycker den e supersmart! Tänk va pengar man skulle spara!!
Ska ringa Malin sen, och föreslå en klädbytardag! Kanske imorgon rentav?!?!

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

DU de va faktiskt MITT førslag och inte Helenas....

2009-08-30 @ 15:07:12
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: babby

Ojoj! Korrigerar direkt!

2009-08-30 @ 15:39:13
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0