Segling och god mat!

Nu är klockan ca 10, och jag kom hem för en halvtimme sedan... Seglingen idag va underbar! Vädret va det bästa tänkbara, och vi hade det riktigt trevligt! Seglade från Smögen kl 10.30 mot Hunnebo. I hunnebo tog vi en promenad på 30 min. och sen bjöds det på middag! Jag tog en mini ceasarsallad till förrätt, och rödspätta till huvudrätt. GOTT!

Sen åkte vi för motor inomskärs tillbaka till Smögen. GUUUD va fin Sotenäskanalen är! (Tror den heter så...) Älskar att åka båt inomskärs! Tog MASSA bilder! =) Väl tillbaka i Smögen kollade vi på en fiskauktion, och gick och spanade in rean i affärerna! Hittade en stackars T-shirt från OBJECT för ynka 100:-! NÖJD! 

Innan vi åkte hem sen fick vi alla varsin väska med två picknick filtar, och varsin påse med kräftor, räkor, baguetter och aioli! Va så hungrig när jag kom hem, så jag åt upp en halv vitlöksbaguette med lite aioli... Bästa kvällsmaten..... not. 

Nu ska jag duscha och lägga mig! Ska springa imorgon bitt, och jag är trööööööött nu!

Bilder kommer imorgon! Tog som sagt många, så tar lite tid att lada upp dom... =) 

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål.Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himmla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-08-21 @ 00:24:49
Postat av: Pernilla gustafsson

Låter jättemysigt ju. :) kvällsmaten kanske inte är så nyttig men låter ruggigt gott. :) Hihi. Kram pernilla

2009-08-21 @ 16:48:58
URL: http://pernillasmulangustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0