Rödöga

Igår när jag satt och bloggade i soffan så började det plötsligt klia lute i mitt öga. Jag kliade tillbaka, och innan jag visste ordet av rann det forsar av tårar ur ögat helt okontrollerat. Jag droppade i en droppe ögonvatten och gick och la mig.

Imorse vaknade jag av att jag såg hälften så lite som igår. Vänster öga var nu helt igenklibbat och jag fick anstränga mig för att öppna det. Det jag såg i spegeln var inte vackert. Rött öga, svullet ögonlock samt svullen rnt om praktiskt taget hela ögat. Och gult torkat vagel... MMmmm va fräscht. Sköljde bort allt äckel, och sedan dess har det vart rött och det rinner stundvis.. Kan inte öppna det helt och hållet än.. Men det är på bättringsvägar!

Det va uppdateringen om mitt öga för nu. Delar med mig senare om hur det går...

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0