Lotta på Liseberg

Nu är jag nere på kontoret igen!

Gott med mat! Det behövde jag!

Mamma frågade om jag ville med på Lotta på liseberg idag (hon och mormor ska dit), det är tydligen sista gången idag.. Funderar på det, men har ju bestämt med A att vi ska gymma efter jobbet! Har iofs redan gymmat en gång idag, så för min del så skulle jag kunan gå, men VET att A inte kommer vilja gå med..... Hmmm... Svåååårt val! Tror Malin ska dit me..
A, nu ska jag ringa lite kunder! Lägger in lite bilder sen när jag har tid!

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

Jaaaaag ska dit! Dock inte me mamma... men klart du ska me! va ju så längesen vi umgicks sis! komigen!

2009-08-10 @ 11:12:27
URL: http://malinhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0