Kräftskiva

Nu e vi hemma igen efter att ha firat A:s brors födelsedag + fickat kräftor och haft kräftskiva igår! Mkt trevligt igår! Sov över där, i Svenljunga, och kom hem för ca en timmesedan, efter att ha lämnat kräftor hos A:s föräldrar. Nu sitter jag och tar igen det jag missat vad gäller  blogg och facebook, och snart ska vi ut och plocka kantisar! Har ont i hövet, så ska nog sluka ett par alvedon innan vi beger oss.... 

Mår gördåligt idag eftersom jag ätit onyttigt heeeela dagen... Började med havrefras och yoggi, samt en bahuenne med ost och skinka. Sedan naturgodis och chips, sen en liten bit tårta + massa kaffe.... Och nu funderar vi å att fixa pannkakor! MEN fråna är om det är värt det..... Ska iofs träna innan jobbet hela veckan, men vill ju inte gå +- 0 utan snarare bara minus.... Så får skärpa mig!! Lite därför ska vi ut å plocka... bara för att röra lite på oss så att vi inte sväller till dubbla storleken.. =)

Nu börjar A härja i köket! Måste kolla vad som händer! more later

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0