Hemma!

Kom hem vid 7 idag efter att ha käkat lite lunch hos pappa, och åkt till Lundberg och läsat ut min bok! (som jag höllt på å läst fram och tillbaka sedan början av förra året.... =))

Nu e klockan halv 10 och jag och A ska kolla på en film! Har hyrt 3 st: 
Wallander- Kuriren
The Interational (med Clive Owen & Naomi Watts)
The Lazarus Project (Med Paul Walker)

Vet inte vilken vi ska kolla på nu men jag e sugen på den med Paul Walker!

Imorgon ska vi på "hemslöjd i byn" i ödenäs. När vi va små åkte vi dis varje år med pappa och Mariann. Pappa sparade på småmynt mellan varje gång, som vi 4 syskon sen fick dela upp mellan oss och köpa lotter för. Det man kan vinna är hembakat bröd, hemmagjord sylt mm, smörkvivar och andra hemmagjorda köksredskap mm. A, rentav HEMSLÖJD och hembakat... Ska dit hyfsat tidigt och kolla runt lite, fika och köpa stenugnsbakat bröd (JÄTTEgott!!) och sen åka hem. Kanske fiska imorgon..?

Emma och Martin har fest idag! Skulle gått dit med e så helsikes förkyld, så jag orkar rentav inte.... Har legat utslagen i 2 dagar nu. Knappt kunnat vistats i solen, så har fått ligga under parasol och läst. (MÅSTE ju bara vara ute i solen i detta underbara väder!!!) 

Har iaf haft det kanon under vistelsen uppe på Djurås! Älskar att vara där uppe! Speciellt på sommaren! 

Nu ska vi starta filmen!


Här kommer lite bilder från besöket hos pappa:












Så fint uppe på Djurås!!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0