Hemma!

Kommit hem från Allum och hunnit steka trattisar och äta en macka! Ska bara lägga in bilder från kameran, och kanske blogga ut dom (om uppladningsprogrammet tillåter), sen ska jag SOVA! Imorgon bitti ska jag springa elljusspåret i Hindås! Måste vara pigg då! =)

Köpte BTW tre par skor! Ett par vardagsstövlar, ett par vardagsköngor och et par Fest (och vardag..)- ankelboots. Ganska hög klack och med snörning! FINA! 

Har dessutom köpt present till A; och beställt en till present till honom som jag hoppas att jag kan hämta ut på Allum imorgon, men annars på torsdag.. 

Imorgon är det övertid, och sen en sväng förbi mamma, Phil och Lou och säga hejdå till de två sistnämnda, som återvänder till staterna på torsdag morgon. 

Nä nu e jag trött.. Nu ska jag ladda bilder!

(Funkade inte ens att försöka ladda upp en bild.... ger upp. Gör det imorgon! Tar med mig macen till jobbet, så fixar jag de.... )

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0