Hemma

Nu är jag hemma! Hann inte blogga innan jag åkte. Chefen kom in och vi pratade till kvart i 5... A fick sitta i bilen och vänta på mig! =( 

Kom hem vid 17.45 ungefär, och har lagat spaghetti och köttfärs. Om ca 20 min kommer A:s bror och plockar upp ochh, sen åker vi till gymmet! Hoppas maten hunnit sjunka lite innan dess! 

Imorse va jag uppe kl 05.45. Åt liiite flingor, och åkte kl 06.05 med A till jobbet. Va där 06.35. Gick ut och gick (halvt sovandes) i ca 45 minuter! Gick bl.a. på min gamla skolgård! Gick 1-6 i Hindås, så det va MKT nostalgiskt! Sen hämtade jag kaffe och började jobba. Fått mkt gjort idag som sagt! Känns bra!

Igår:
Igår va jag som bekant på Liseberg. Va döhungrig och käkade en ceasarsallad I bilen på vg in mot stan.... Va ine på Liseberg i god tid, DOCK såg jag inte röken av Lotta! På vägen från Gårda till Liseberg fick jag ett sms av min äldsta syster. Hon sa att hon och hennes kille satt på Tyrolen och drack öl. Jag mötte upp Malin, Anna och 3 till utanför liseberg, och vi gick allihopa till tyrolen. Där satt vi ett bra tag! Sedan gick vi och körde 5-kamp, åt urgare och en halv våffla, och fortsatte 5- kampen. Glömde av Lotta! Känns lite dumt. Va ju därför jag åkte in frn början! Bara för att åtminstone SETT Lotta på Liseberg EN gång... Men men! Hade det jättetrevligt iaf! Synd bara att jag va heeelt tät i näsan. Kändes som om mitt huvud skulle sprängas... 

Imorgon e de först gym kl 06.30, sen jobb 08.00, sen hem och köpa länkar och göra ett halsband. Kanske läsa lite i "snabba cash"! De e iaf planen! Får se om jag kan hålla mig till den! 

Nu ska jag byta om och packa träningsväskan!

IGÅR

Bilmat! Lite otympligt, men de gick bra... 

Liseberg

Anna och Malin(!!) På Liseberg!


Alex i Malins brillor


Våfflor och Malin


Hej jag heter Jesper men vill helst vara anonym.


Hot Rod och Emma


Jag och en okänd ölslukare från bordet brevid...

IDAG
Min gamla skola imorse - Nostalgi


Samma bollplank som för 6 årsedan!

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0