GRATTIS SARA OCH MARIA

Idag fyller mina favorittvillingar 21 år! GRATTIS PÅ ER BÅDA! Hoppas ni har en jättebra dag!
Sara: Saknar dig JÄTTEmkt! Såg att du skulle komma hem typ tisdag nästa vecka! MÅSTE ses omgående då! Hoppas du är hemma länge!!
Maria och Sara Göteborgskalaset 2004
Maria och Sara Café Kosmos 2005
"Girls night out" Annas födelsedag 2006!
Sara och Jag hemma hos Torsten i Hindås 2007
På väg till stan 2008
Kommer fler bilder, men datorn har bestämt att den inte vill att jag ska lägga upp dom nu.... 
Nu är alla bilder uppe!

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: Nina Josefin

härligt. björnbär är ju underbart. Kristian hjälpte mig med designen. Har glömt ALLT som har med media att göra...bortslösade 3 år haha

2009-08-30 @ 13:52:34
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0