Bröllopsduellen

Gick inget bra på Canal+ så vi fick hyra film.... Valde mellan "Marley och jag" och "Bröllopsduellen". Blev Bröllopsduellen... Måste passa på att kolla på riktigt tjejfilmer när inte A är hemma! Tror nämligen jag skulle kunna få honom att kolla på Marley och jag, så därför väntar jag med den... =) 
Filmen var bra. Tycker ju att Anne Hathaway e grym, så jag misstänkte att det inte va en dålig film... Men hade mina fördommar och trodde jag visste exakt vad som skulle hända innan jag ens startat filmen.... Men den va faktiskt inte så förutsägbar som jag trodde! Den va bra, och bjöd på lite överaskningar! Vissa saker kunde man u såklart förutse, men de får man rälna med i en sån här typisk tjejfilm... Alla in all, så ger ag den nog 7 av 10! 
Alltså: 7 st "L" till Bröllopsduellen!
-babby 

Lämna kommentar här!
Postat av: Hånny

Marley och jag va inte bra... Helt händelselös. Ställ in dig på de när du ser den så kanske du tycker den e helt ok...

2009-08-06 @ 07:46:31
URL: http://malinhanny.blogg.se/
Postat av: babby

Haha! Ok... Eller så väljer jag en annan film nästa gång och kollar på den när den går på Canal+..... =)

2009-08-06 @ 09:56:11
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0