090831

Hittills en helt vanlig dag idag. Hade planerat att springa med Malin imorse som omväxling, men när jag frågade om hon kommer (kl 07.00 imorse) fick jag svaret: "spring du! Jag är död"
Så jag sprang själv. Hade glömt packa underkläder upptäckte jag efter jag duschat, så mamma och Malin fick bistå med varsitt plagg så jag slapp gå "commando".... =) Tur att man har en mamma och en syster som tränar, och alltså nästan alltid har med sig en träningsväska med ombyte! =)

Nu e de lunch strax! Men jag går nog upp nu, ocyh går ner lite tidigare. Känns onödigt att påbörja ngt, som jag måste avbryta om 7 minuter!

More later!

-babby

Lämna kommentar här!
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag (:

2009-08-31 @ 16:08:14
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0