090825

Idag kommer lönen! (bara tvungen att skriva de..)

Igår va jag hemma runt halv 10- 10.. Va rejält trött när jag väl kom hem, och det enda jag gjorde innan jag gick och la mig var att packa träningsväskan för imorse..

Imorse åkte jag till gymmet, och tränade till 07.20. Duschade på 10 minuter och åt ingenting innan... När jag kom till jobbet åt jag en morot. Ska käka riktig frulle sen kvart i 10! Längtar! Känns bra att träna innan frukost..

Efter jobbet idag ska jag (beroende på lite grejer) åka och köpa present till A! Idag är egentligen den enda dagen jag kommer ha tid att göra det, så jag hoppas att det kan bli så att jag kan åka! Har bestämt exakt vad han ska få... =)

more later

-babby

Lämna kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0